انواع اشتراک گیم پس و مزایای آن

انواع سرویس اشتراک گیم پس ایکس باکس

بازی‌های ویدیویی ایکس باکس طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارند. خرید هر‌کدام از این بازی‌ها، هزینه زیادی روی دست گیمرها باقی می‌گذارد. شرکت مایکروسافت برای جلب توجه گیمرها، یک سرویس هیجان‌انگیز با بیش از صد بازی هیجان انگیز در ژانرهای مختلف را ایجاد کرده است. نام این سرویس گیم پس (Game Pass) است. شما با خرید و تهیه اشتراک گیم پس ایکس باکس می‌توانید با پرداخت هزینه کم به تمام بازی‌های آن در مدت زمان مشخص دسترسی داشته باشید. در این مطلب قصد داریم به معرفی سرویس گیم پس کنسول ایکس باکس و PC و مزیت های آن بپردازیم.

برای خرید اشتراک گیم پس ایکس باکس باید توجه داشته باشید که سه پلن متفاوت پیش روی شما قرار دارند. هر یک از این پلن‌های اشتراکی، قیمت و امکانات خاص خود را دارند که عبارت‌اند از:

1. گیم پس کنسول (Game Pass Core)

اگر از کنسول ایکس باکس استفاده می‌کنید، سرویس گیم پس اولین انتخاب پیش روی شماست. قیمت اشتراک گیم پس کنسول برای هر ماه برابر 10.99 دلار است. با خرید این اشتراک می‌توانید بیش از 400 بازی رایگان را به‌صورت ماهانه روی نسل‌های مختلف کنسول ایکس باکس تجربه کنید. ضمن اینکه از تخفیف ویژه برای خرید اقلام و تجهیزات درون بازی‌ها نیز بهره‌مند می‌شوید.

2. گیم پس کامپیوتر (PC Game Pass)

اشتراک گیم پس PC مخصوص گیمرهایی است که از کامپیوتر شخصی برای بازی کردن استفاده می‌کنند. برای استفاده از این سرویس حتما باید سیستم عامل ویندوز 10 را روی کامپیوتر خود نصب کنید. تمام قابلیت‌های گیم پس کنسول برای این سرویس نیز در نظر گرفته شده است. علاوه بر آن کتابخانه اختصاصی از الکترونیک آرت (Electronic Art) به‌صورت اختصاصی برای اعضای این سرویس ارائه می‌شود.

3. گیم پس آلتیمیت (Ultimate Game Pass)

بسیاری از گیمرها معتقدند که گیم پس آلتیمیت (Ultimate) بهترین سرویس اشتراکی ایکس باکس است. با خرید اشتراک گیم پس التیمیت، شما می‌توانید از کنسول بازی و کامپیوتر شخصی برای دسترسی به بازی‌ها استفاده کنید. تمام ویژگی‌های دو سرویس pc و کنسول در این اشتراک وجود دارند. همچنین چند قابلیت جذاب دیگر در اختیار شما قرار می‌گیرند که عبارت‌اند از:

دسترسی به بیش از ۱۰۰ بازی متنوع

امکان دانلود بازی‌های انحصاری تازه‌ترین‌ زمان پس از انتشار

تخفیف‌های ویژه برای خرید بازی‌ها و DLC

دسترسی به بازی‌های اشتراک EA Play

فعال شدن اشتراک لایو گلد

سرویس گیم پس ایکس باکس با امکانات متنوع و مزایای فراوان، به شما این امکان را می‌دهد تا حسابی از بازی کردن لذت ببرید. این سرویس با دسترسی به بیش از ۱۰۰ بازی متنوع، تخفیف‌های ویژه و اشتراک‌گذاری با دیگران، انتخابی مناسب برای شماست. برای استفاده از این سرویس می‌توانید از فروشگاه‌ها GameHQ اشتراک گیم پس را با قیمت مناسب بخرید و ازپشتیبانی ۲۴ ساعته برخوردار شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی اصلی